Take me back to the Origins.

2011-09-22 @ 08:44:41
Sådärja, nu har jag vaknat! Druckit en kopp kaffe, behöver nog en till tror jag. Käkat lite frukost också, hjälp brorsan med en läxa och nu ska jag faktiskt spela lite Dragon Age: Origins innan jobbet. Jag jobbade ju i måndags, och var planerat att jag skulle jobba imorgon också. Det jag inte väntade mig var att dem skulle ringa från Hötorget och be mig jobba även idag. Så här sitter jag och väntar. Jobbar från 11.00 till 18.00, så ganska skönt schema! Hoppas jag får något att göra iallafall. Det jag märkt med Hötorget är att där kommer dem trevligaste kunderna in, men även de mest otrevliga.

Nu ska jag nog dricka den där andra koppen kaffe. Vi ses kanske senare ikväll, blogg och dess läsare!

Kommentarer
Postat av: cammie

fin header =)



Var gärna med i min tävling, du behöver bara användra din email:

http://tuschaa.blogg.se/2011/september/tavling-hos-tuschaa.html

2011-09-23 @ 18:44:29     URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0