Med håret inlindat i en handduk.

2011-10-28 @ 12:13:16
Just nu sitter jag här och väntar på att håret ska torka, det är nämligen inlindat i en handduk. 12.45 skall jag börja bege mig till tunnelbanan och sedan möta upp Pao klockan 13.00 på T-centralen. Vi skall ju åka till Hovet idag och vara på det där skrikiga eventet som kallas Twilight Fan Event. Insläppet börjar 16.00 men jag skall möta upp en tjej som ska få mina två vanliga biljetter som blev över, sen sätter vi oss i kön. Ska käka något innan tänkte vi också.

Jag är fortfarande sjuk men ingenting skall stoppa mig från att gå på eventet. Känslan att vara där inne med tusentals andra fans är obeskrivlig. Det är en sådan härlig stämning, förutom när småflickorna skriker. Ska värma upp lite mjölk nu och dränka det i honung, det kommer behövas. Min röst är lite rolig.

Så bloggen, vi hörs av senare ikväll när jag kommit hem!



En bild på mig och Yodie utanför Hovet förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0