We didn't know how good we had it.

2011-10-26 @ 12:24:43
Onsdag. Och jag är sjuk. Eller, tja, jag får väl skylla mig själv om jag redan har ont i halsen och bestämmer mig för att gå ut och gå på stan och sätta upp affischer. Min mamma hör knappt vad jag säger i telefonen när jag pratar med henne, och det enda som funkar är att suga på massa halstabletter, men blir jag bättre? Nej. Men jag har bestämt mig för att stanna hemma idag och inte kliva utanför dörren eftersom jag ska ut med Pao på stan imorgon och shoppa, och vill inte riskera att bli sjukare än det här.

Skall slappa med lite kaffe med honung i, sen lite varm mjölk med honung och bara chilla i min underbara soffa och spela Dragon Age: Origins.

Tänkte lägga upp en before and after bild från söndagspromenaden i söndags. Jag älskar att redigera, så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0