Allergisk reaktion av Basiron - tackar.

2011-09-27 @ 21:22:19
Inte för att göra dålig reklam för Basiron (som skall hjälpa med finnar) men efter två dagar av att ha använt mig av det så har min hud torkat ut så mycket att jag idag satt och storgrät på grund av mina smärtor. Har använt tjocka och bra ansiktskrämer för att försöka hjälpa mig själv, men det har ej funkat. Har fått en ordentlig jäkla allergisk reaktion. Är helt röd i ansiktet, är svullen under ögonen och ser förjävlig ut. Skulle egentligen ha lunchat med mamma och Alex idag men efter att ha försökt sminka över det röda och insett att det bara såg ut som att huden flagnar av, så insåg jag att jag inte kan gå ut utan att skrämma flera personer.
Så röd är jag. Och jag som ville ut och köpa den där gröna tröjan jag pratade om i inlägget innan detta.

Tack Basiron. Du har förstört min hud.


Om det är värre imorgon så visar jag upp bilder på mitt zombie ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0