Victory for Sylvanas!

2011-10-11 @ 19:25:51
Nej vänta. Victory for Lina.

Var ju hos tandläkaren idag och där får jag reda på att jag fortfarande inte behöver betala för att gå till tandläkaren. Trodde ju som sagt, som säkert många andra tror, att det slutar vara gratis så fort man fyller 19 men nej nej. Man har också hela året på sig när man är 19. Så jag skall tillbaka till tandläkaren och fixa ett hål sista måndagen den här månaden så det är skönt. Härligt, då slipper man betala med sina fina förtjänade pengar jag fått slava för.

Ikväll blir det ju Desperate Housewives på TV men innan dess ska jag titta på Game of Thrones panelen från Comic Con tidigare i år. Har ännu inte haft tiden att sätta mig ner och glo på det, så det är vad som står på mitt schema för kvällen.

Har du inte heller sett panelen? Här får du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0