Torsdag, Fredag.

2011-05-16 @ 18:59:11
I torsdags på praktiken så fick jag ett manus skickad av en av mina handledare från Cannes, om jag kommer ihåg rätt var det ett skräckfilmsmanus av James Wan (Saw) med namnet House of Horror. Jag tyckte att manuset var bra och historien intressant men namnet på filmen var ju lite B. Efter det hjälpte jag bara till på kontoret med diverse saker.

I fredags så var jag ledig! Hade möte i skolan som jag behövde gå på så min handledare hade redan informerat alla på kontoret att jag inte skulle komma in. Åkte då in till skolan för prövning i Svenska A (som jag inte tagit tag i även fast jag avslutade den kursen i år 1) som jag klarade, även fast det betydde att jag behövde läsa den sämsta boken någonsin - Kyssen av Ulf Lundell. Aja, skönt att ha det överstakat med.

Det var de två sista dagarna i förra veckan. Bara lite snabb info så min mentor ser att jag varit på praktiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0