Senast inköpt.

2011-05-16 @ 19:44:45
Jag har ju glömt att uppdatera med vad jag köpt den senaste tiden.

För cirka två veckor sedan så fick jag syn på den vackraste muggen någonsin på Indiska och jag köpte den direkt. För 69 spänn var det inte illa! Jag älskar den, dock kan jag inte dricka kaffe ur den för jag hinner aldrig dricka upp det innan det blir kallt. Hah, skoj hur det funkar. Men Oboy är perfekt.

För en vecka sedan så mötte jag upp min bror på stan för att vi skulle sticka in till Science fiction bokhandeln för att köpa säsong 4 av Stargate SG-1.
Och så kliver jag innanför dörrarna och vad får mina ögon syn på? A Song of Ice and Fire av George R.R Martin. De visar nu i USA en tv-serie som heter Game of Thrones som jag är kär i, sådan jäkla bra serie det är alltså. Jag älskar fantasy så det är verkligen den mest underbaraste serien någonsin. Iallafall, Game of Thrones är baserat på A Song of Ice and Fire serien så jag behövde införskaffa mig böckerna. Bokserien i ett pack kostade endast 298 kr. Jag älskar Scifibokhandeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0