Nej nu jävlar.

2011-05-17 @ 16:02:35
Jag funderar på att börja med kickboxning. Det låter ju jäkla kul, och jag har alltid varit extra stark i mina ben och jag sparkas alltid när jag slåss. Det är också ett annat sätt att gå ner lite i vikt. Men igår satte jag mig ner och bestämde mig för att göra ett litet hemmaträningsschema för jag är så lat och rör knappt på mig längre så det ska jag sluta med och i tio veckor ska jag göra ett antal övningar i olika sets varje dag och hoppas på att jag orkar mer. Jag vill ju i framtiden hålla på med något inom turism som typ guidning så det är ju bättre att jag startar nu med att få igång kroppen. Jag har även bestämt mig för att sluta dricka coca cola varenda dag (eftersom min pappa köper hem varsin läskback till mig och Alex varje månad) vilket är freakin' amazing för att vara jag eftersom coca cola är det bästa jag vet.

Iallafall, så här ser det ut, vecka för vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0