Hangover II

2011-05-28 @ 13:00:51
I torsdags så var jag iväg på kvällen (klockan 22.10 började filmen!) och såg Hangover II med Alex, Fredrik och... min pappa! Senast jag var på bio med pappa var när Pistvakt filmen kom ut, och det var typ hundra år sedan. Så det här var stort som attan.
Filmen då, vad tyckte jag om den? Meh. Den var väl okej, velar mellan att sätta betyg 2 av 5 eller 3 av 5. Den var väl ganska fantasilös, typ exakt samma story som i första fast nu var dem i ett exotiskt land. Men de hade gjort galna saker igen, och det var annorlunda galna saker de gjort nu. Jag garvade ihjäl mig åt saker men som jag sa innan, den var okej. Ettan är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0