Fredag.

2011-05-22 @ 19:53:32
I fredags på praktiken så var jag riktigt produktiv. Först så gick jag och Helena igenom vilka filmer på arkivet som de fortfarande hade rättigheter på. Efter det så gick vi då till arkivet och slängde allt material på de filmer vi då inte hade rättigheter på och efter det så registrerade jag allt material som fanns på CD-skivor in i deras databas. Efter det så skulle jag rensa upp bland alla bilder och välja ut bilder som de fortfarande kunde ha kvar, som när t.ex kanal 5 vill visa en viss film och behöver några bilder för att visa upp i en tidning eller något liknande.

Så det var det jag gjorde under hela dagen. Ajuste, jag kom också hem med hela 7 blu-ray filmer som de tänkt slänga. Inte illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0