Eftersom jag är nördig...

2011-05-03 @ 18:49:44
... så ska jag på bio alldeles själv imorgon och se Thor igen.

Brorsan och kusinen hade bestämt sig redan i förra veckan att de skulle se den där nya Fast and the Furious filmen, så jag tänkte: äh, what the hell! Jag går också på bio. Och eftersom jag ÄLSKAR Thor så var det ett klockrent val. Gillar att gå på bio själv faktiskt. Nån annan gång här i veckan så blir det väl att se Red Riding Hood med Pao.

Åh, snygg-snyggo Chris Hemsworth.










Kommentarer
Postat av: Tyragon

Haha! Såg själv caribbean två gånger, bio är alltid lite extra.



Filmen Thor har inte jag sett, skulle vilja eftersom den verkar bra. :O

2011-05-04 @ 01:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0