Andra dagen.

2011-05-03 @ 18:40:30
Idag på praktiken fick jag läsa två urusla manus. Den första hette "Love Bite" och var så dålig att det var pinsamt att läsa. Tänk er American Pie fast med en varulv som härjar i staden och jagar oskulder. Fånigt.
Nästa urulsa manus jag läste var till en film som hette "Nurse 3D" som handlade om en sjuksköterska som på kvällarna dödade otrogna män. Också jätte fånigt och jag kunde mer tänka mig hela filmen som ett långt avsnitt av Criminal Minds. Nej, det föll mig inte i smaken heller.
Sen klockan 13.00 så fick jag se en ny svensk film, "En enkel till Antiba" (tror jag den hette iaf). Tja, jag är inte ett sådant stort fan av svenska filmer så nej, den föll mig inte heller i smaken. Lite tråkig och typisk svensk var den.
Aja, det var den dagen iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0