Just nu...

2011-03-15 @ 16:21:43
... sitter jag i brorsans säng med laptopen och är nöjd med mig själv. Jag har faktiskt spelat klart Dragon Age 2! Wohoo, typ världens bästa spelserie. Älskar Anders. Isabella är fjantig. Bara de som spelar Dragon Age 2 just nu vet vilka jag menar.

I lördags bestämde jag mig för att hem från jobbet av någon konstig anledning. Det tar ju cirka 40 minuter med snön och isen på gatorna, annars 20 minuter. Men det dumma av allt var att jag tidigare på lördagen känt på mig att en till förkylning var på väg (jag har ju det sämsta immunförsvaret, det går i släkten så inte mitt fel.) Jag kände då i halsen att luften gick in i fel strupe (det sved när jag andades) och vaknade upp på söndagmorgonen med en hemsk hals och kände hur förkylning sakta tog över mig. Så nu sitter jag och är förkyld hemma vilket inte är så trevligt. Jag vill inte vara sjuk. Men idag var resursdag så spillerill!

Just nu sitter jag och knarkar den där låten man hört i Grey's Anatomy reklamen på sistone. (Tryck på texten för att lyssna.)

Vilken grym röst killen har!

Och just nu tar jag en kopp kaffe med nymalna columbianska bönor och glor på det senaste avsnittet av Glee (kom i förra veckan men har inte hunnit titta på det förräns nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0