Ibland är det bra med kontakter...

2011-03-15 @ 16:11:34
... men tja, det här jag nu ska skriva om kan väl vara kul på något sätt. Jag ska nämligen på blogg-gala-visningen av den där Justin Bieber filmen. Jag själv är väl ganska neutral mot honom/henne. Jag vet inte vad honhan är för kön så det är väl en shemale.
Neutral, my ass.

Min pappa bygger nämligen ett hus åt två stycken som jobbar på SF och frugan i hushållet fixade detta åt mig! Att det är galavisning gör allt roligare, men filmen kommer nog ta kol på mig. För det är så att om jag går och ser den här så kanske det går att fixa praktikplats åt mig på SF, vilket skulle äga.

Tar med mig Kathy som gillar pojken av någon anledning!

Kommentarer
Postat av: Kathy

JAG VILL OCKSÅ PRAKTISERA PÅ SF!!!!!! OCH han är faktiskt braaao, jag dör inte för honom, men han har lyckats bra! :)

OCH TAAAAAAAAAACK <3

2011-03-16 @ 00:43:30     URL: http://katheriine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0