Jag älskar...

2011-06-20 @ 12:11:41
... att sätta punkter i titlarna på mina inlägg.

I helgen så jobbade jag, gick runt väldigt mycket och igår var jag och mamma och såg Water for Elephants. Betyg? Meh. 2/5. Det var ett bra tidsfördriv med Reese och Robert hade ingen kemi alls, så det förstörde mycket. Sen är inte Robert Pattinson en bra skådis. OMYGODGASPWHATDIDSHESAY?!???!??!?!?!!?!??! That's right: dåålig skådis. Han passar bättre som Edward, men annars: Meh.

Att göra idag:

  • Vänta tills Alex ätit upp sin lunch.
  • Kolla på Stargate SG-1 säsong 6.
  • Spela lite The Sims 3.
  • Käka lite nudlar på kopp. Mums!
  • Kanske kika in på Prologue.
  • Kolla på det nya (och sista) avsnittet av Game of Thrones (säsong 1). Jag kommer typ dö fram tills dess att de börjar visa säsong 2. Jag älskar Game of Thrones!
Min dag är det där. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Hampus Lindhage

Jag älskar att bara stirra på din header. Du är otroligt vacker. Dina läppar, dina ögon fantastiska. Önskar att man skulle kunna se dig irl.

Får man var så fräck och be om bilder på dig? Min mail är [email protected].

2011-06-21 @ 01:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0