Uppdatering!

2011-07-10 @ 12:55:42
  • Jobbelijobbjobb. När jag väl kommit hem på kvällarna har jag varit död och bara tittat på Sex and the City serien.
  • Förra onsdagen, på självaste premiären, så var jag, Pao och Alex iväg och såg Transformers 3. Den var onödigt usel. Den rekommenderar jag verkligen inte, sen är jag också Team Megan så lilla Rosie sög.


  • Förra helgen var jag och mina päron ute och tittade på utemöbler till balkongen här i Stockholm. Jag hittade de myyyyysigaste möblerna i rotting, men dem var för stora. Vår balkong är ganska stor ändå för att vara en innerstads-balkong, men just dem var för stora. Sög.
  • I onsdags var jag iväg med min mammi och Alex och såg Super 8. Den filmen var sååååå mysig! Älskar den, rekommenderar den. Barnskådisarna var hur bra som helst, förutom Elle Fanning som ser typ precis ut som Dakota och har typ exakt samma röst som Dakota och skådespelar på exakt samma sätt. Varför skaffa sig en kopia? Nej, det funkade inte alls.
  • I torsdags såg jag och Pao Kronjuvelerna, endast för att jag behöver se den för att få mina 2400 poäng sen på mitt bioklubbskort. Den filmen var så dålig att jag trodde att vi satt i salongen i en hel dag. Så otroligt seg (som alla svenska filmer är), förstår inte alls varför alla kallar Alicia Vikander för ett stjärnskott - hon är en usel skådis, har ni t.ex bara hört hennes röst? Nej, det funkade inte alls. Kronjuvelerna var t.o.m sämre än Transformers 3.
  • I fredags var jag och Pao återigen på bio och såg Bad Teacher. Den var okej, rolig på sina ställen och så, men väldigt förutsägbar. Helt okej, helt enkelt.

Sen under arbetstid har jag hittat massa fina, underbara, akustiska låtar som jag ska dela med mig av!

Nu kommer ett inlägg med hunkar från Game of Thrones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0