Kvällens film: Seven (Se7en)

2011-07-11 @ 19:05:32
Filmen är regisserad av David Fincher (The Social Network, Fight Club, Panic Room) med Brad Pitt, Morgan Freeman och Gwyneth Paltrow i huvudrollerna. Filmen handlar om två detektiver som får handskas med en psykopatisk mördare som dödar med inspiration av de sju dödssynderna.

Flummig fakta om filmen och jag: Dem har visat denna film på tv flera gånger, men alltid på sådana dåliga tider att jag ALLTID somnat. Den verkar ju så jäkla bra, och min mamma och brorsa säger att den är fantastisk, men jag somnar.
Så min urgulliga brorsa köpte filmen till mig i studentpresent, men fick först tag i den i förra veckan (på blu-ray då). Så ikväll ska jag dricka kaffe, äta popcorn eller käka mina nudlar och hålla mig vaken under filmens gång. Slutet ska visst vara så epic.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack så mycket =)

2011-07-11 @ 22:46:43     URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0