Förlåt fina blogg...

2011-01-26 @ 22:00:38
... men jag har bokstavligt talat inget att blogga om för tillfället. Jag var sjuk i förrförra veckan i fyra dagar och har nu igen blivit sjuk av någon konstig anledning. Jag skyller på min bror som går runt och är sjuk på en vanlig nivå. Hoppas jag kryar på mig ordentligt så jag klarar att åka skridskor på friluftsdagen på Fredag i kungsträdgården (som tack och lov bara tar 10 minuter med buss att ta sig till, även fast jag bor gångavstånd ifrån det).

Som sysselsättning har jag iallafall nyinköpta säsong 4 av Stargate Atlantis (som jag är besatt av bokstavligt talat).



Nätshoppat lite på Ellos också... här är några av sakerna jag fyndat.


En svart vanlig skjorta i bomull (har letat som en tok efter en i stockholms butiker på rean) för 50 kr.


En grå söt indianinspirerad tröja för 69 kr.



En svart vanlig klänning med volanger för 99 kr.


Söta ballerina skor i leopard mönster för 99 kr. Synd bara att vintern vägrar lämna oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0