Gårdagen!

2011-02-27 @ 15:52:49
Tja, igår (lördag) var en ganska tråkig dag. Jag jobbade från 11-15 som vanligt. Efter det hämtade föräldrarna upp mig och vi åkte ut till Barkaby och tittade runt lite på Outlet området. Hittade ingenting speciellt förutom en rutig skjorta på Lindex rean. Min mamma klagade på att jag har aldelles för många rutiga skjortor men nä! Den här var superfin, den är beige och svart rutig. Jag hade ingen rutig skjorta i den färgskalan än.

Aja, sen kom man hem och käkade middag. Sen var det melodifestivalen på tv (pensionärsprogram nu för tiden, men äh). Fel personer gick direkt till finalen. Fasiken va många småbarnsfarsor med rock drömmar det finns i sverige, eftersom de röstade på Nicke Borg. Usch. Hans låt var en kopia av Boulevard of Broken Dreams av Green Day. Eller hur?! Nej usch usch usch.

Efter Melodifestivalen var det Downton Abbey och jag måste säga: ÅH VILKEN BRA SERIE! Jag älskar den! Och vilken snygging det var med i serien igår. Jag lägger upp bild senare. Det här börjar bli en hunk-blogg...

Senare mot kvällen så tittade jag och brorsan på några avsnitt av Supernatural (hunk-serie... Jag lägger upp bilder på dem senare också).

Det var gårdagen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0