Vad jag tyckte om filmen Bridesmaids.

2011-08-18 @ 18:07:56

USEL!

Jag kan säga att jag hade för höga förväntningar på Bridesmaids, alla kända tidningar gav ju filmen näst högsta betyget och kallade den fantastisk och de sa att man skulle garva i biostolen. Så var icke fallet. Bridesmaids hade inte accepterats om det inte hade varit för roliga Kristen Wiig som är känd från Saturday Night Live.

Skådespeleriet i filmen var det inget fel på, alla briljerade i sina roller, men filmen startar aldrig egentligen. Den försöker vara rolig, dem försöker vara roliga men hela filmen stannar upp och fortsätter aldrig. Det enda roliga i filmen har dem lagt in i trailern för att locka folk att se den.

Jag kan ärligt talat säga att jag är riktigt besviken, speciellt på Kristen Wiig som är så galet rolig annars - men det funkar inte att bara visa upp hennes bekymmersefulla ansikte och hoppas att folk dras in i filmen. Om jag skulle ge den här filmen ett betyg så skulle det vara 2 av 5 biostolar. Den är godkänd, inget mer. Den var ju inte ens rolig.

En kvinnlig Baksmällan? Vilken förolämpning till skaparna bakom Baksmällan, som är ett mästerverk i jämförelse till Bridesmaids.

Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej =)

2011-08-19 @ 08:57:25     URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Gillar din blogg! :)

2011-08-19 @ 17:13:00     URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0