Tredje dagen i Skottland.

2011-08-11 @ 19:02:39
På tisdagen så spenderade vi vår tid med att ta oss upp till utkikstornet på Carlton Hill i Edinburgh och så shoppade vi lite på eftermiddagen. Vad jag shoppade under vår semester i Skottland kommer jag göra ett eget inlägg om senare när jag har tid.

Alla bilder är oredigerade.


Ovan: Mamma och Pappa på vår sista turistbuss tur.
Nedan: Märks det att jag gillar att fota Skottmonumentet?



Nedan: Superfina statyer som håller upp ett tak på en grymt fin byggnad som är en stor restaurang idag.











Nedan: Holyrood Palatset - där bor Drottning Elisabeth när hon hälsar på.

























































Glöm inte att kika in imorgon för bilder från fjärde dagen - då hyrde vi bil och körde upp och hälsade på Nessie och besökte två slott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0