Söndagar är alltid kul, eh?

2011-08-21 @ 12:20:00
Imorgon börjar min kära lillebror på gymnasiet igen. Han hoppade av nån naturlinje på Thorildsplan för den linjen var helt enkelt inte för honom. Så imorgon börjar han på Fryshuset, Samhällslinjen med inrikting Speldesign. Det var den linjen jag ville gå när det begav sig för mig, men nope - hamnade på medialinjen för den var högre upp på listan. Synd.

Idag har jag inget bättre för mig än att spela The Sims 3. Som vanligt. Imorgon ska jag nog gräva igenom Arbetsförmedlingen efter jobb. Och min mamma kommer ringa konstant och fråga hur det går och sen gnälla över att jag sökt fel jobb för mig.
Söndagar är alltid kul, eh? Ska kanske kolla på några avsnitt av The Tudors eller av Sex and the City.

Aja, nu ska jag sluta babbla på om min dag. Ha det så bra tills dess att jag skriver ett nytt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0