Sjätte dagen i Skottland.

2011-08-14 @ 13:49:45
Sjätte dagen spenderades med att vi gick runt på Royal Mile först och shoppade t-shirts som jag och Alex hade spanat in flera dagar innan. Efter det käkade vi på Worlds End Pub, och efter det stack jag och mamma upp på Arthur's seat, en enormt stor kulle som har setts tidigare på mina bilder från Skottland.

Åh, Starbucks - snälla kom till Sverige!





























Nedan: Om ni någonsin är i Edinburgh och ni också bestämmer er för att gå upp för Arthur's seat, kom ihåg detta: HA ALDRIG PÅ ER EN FLANELL SKJORTA! Och jeans som inte går att vika upp. Jag ser helt plågad ut på bilden nedan.















































Imorgon kommer det mindre bilder för det var sista hela dagen vi var i Edinburgh och vi shoppade bara och gick runt på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0