Shoppat i Skottland.

2011-08-16 @ 17:04:04
Jag skrev ju i mitt tidigare inlägg idag att jag kanske skulle lägga upp lite bilder och visa vad jag shoppade i Skottland senast. Och här kommer inlägget!

Under bilderna så står det vad det är för något, hur mycket det kostade och liknande.



Jag och brorsan min älskar allt som har med mystik och drakar och liknande, så när vi såg den här muggen i en "gotisk" butik precis utanför Edinburgh Castle så bestämde vi oss för att köpa den tillsammans.
Den kostade 120 kr.



Klockren mugg, eller hur tjejer? Köpte den vid Loch Lomond i en mysig liten by vid namn Luss.
Den kostade 70 kr.





En celtisk ring som jag föll för i Sterling.
Den kostade 30 kr.



Man kanske ser nyckelringen bättre på den överblickande bilden (två bilder upp) men här har vi Nessie! Köpt vid Loch Ness också.
Kostade 30 kr.



Ett celtiskt halsband. Den representerar födelse, liv och död.
Kostade 50 kr.



Ännu ett celtiskt halsband. Detta, däremot, representerar anti-christ. Detta är till för dem som tror på demoner, spöken och onda ting. Perfekt för mig!
Kostade 40 kr.



Den här fina lilla hammaren har nordiskt ursprung (wohoo!) och sägs "gives Astral power".
Kostade 30 kr.





Hela Tudors boxen, alla fyra säsonger! Tror inte denna finns att köpa i Sverige än.
Kostade 450 kr.





Ett bussfodral eller liknande från MARVEL <3
Kostade 50 kr.





Läppbalsam i tre pack. Så brittiska och gulliga! Dem röda figurerna har jordgubbssmak och den svarta har blåbärssmak. Visst är dem underbara?
Kostade 30 kr.

Det var småsakerna. I nästa inlägg kommer det kläder som jag shoppat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0