Jag har inte ätit...

2011-08-16 @ 11:40:20
... sushi på en hel månad!

... Wooooooot? I know, crazy right?!

Så idag ska jag dra in till mammas jobb och käka lunch med henne där de serverar sushi buffé. Ta så mycket du vill. Så bra, för på restauranger får man oftast typ 12 eller 14 bitar för en galen summa och här får man äta hur mycket som helst för 89 kr. Win-win.

Just nu sitter jag och dricker kaffe i soffan och skriver detta inlägg. Jag har precis tittat på två avsnitt av The Tudors och funderar på om jag ska kanske ta och fota alla saker jag shoppade i Skottland? Får se vilket humör jag är på i eftermiddag.

Jag kan iallafall berätta en sak och det är att jag fyndade hela The Tudors boxen (alla 4 säsonger) i Edinburgh för 450 kr. Det är inte dåligt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0