Dagens planer.

2011-08-10 @ 18:16:25
Idag stack jag ner fort som attan till Fältöversten för att köpa nya ansiktsprodukter (berättar mer senare vad det är jag köper och tycker funkar istället för Proactiv skiten) innan det började regna, men som började det regna direkt när jag klev utanför dörren. Tur för mig var att jag hade på mig min nya regnjacka, så jag var smart. Var bara rädd att min bruna skinnväska skulle bli fläckig, som mina bruna skinnkängor, men det blev den inte - förmodligen pga det mjuka lädret, eller... vet inte riktigt hur det funkar.

Anywaaaays, sen kom jag hem och då öste det verkligen ner och åskade så jag och brorsan tittade på två avsnitt av Stargate SG-1 (ÄLSKAR DEN SERIEN!). Det var jätte mysigt, jag drack kaffe och käkade lite keso (okay, inte lite keso, en hel förpackning på 500 gram).

Senare ikväll så blir det bio med Alex, Fredrik, Pao, min mamma och Fredriks mamma. Det ska bli kul, för vi ska se Bridesmaids!

Hoppas mina kära läsare har en awesome kväll så ses vi imorgon igen då jag bildbombar er med ännu mer Skottland bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0