BRAINS!

2011-08-20 @ 18:03:47
ME WANT BRAINS NOW. LEMME EAT!

Nej, nu ska jag inte vara zombie på bloggen. Kom hem för cirka 2 timmar sedan från Stockholm Zombie Walk som tog plats i centrala Stockholm idag. Det var nog fan det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Det slår till och med studentflaket.
Tänk er massa random människor som klär ut sig till zombies och släpar sig ner från drottninggatan till söder. Om du var på stan idag så kunde du knappast missa oss.

Kommer upp mer bilder sen, men hitills så får jag bjuda på den här som togs av en fotograf på plats.

Japp, det är jag på bilden under.

Copyright 2011 All Right Reserve Jacob Boman

Nu ska jag ta och ladda ner lite grejer till The Sims 3, sen kommer jag spendera resten av kvällen med att spela just The Sims.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0