Åre 2011

2011-04-26 @ 18:14:04
Jag har ej uppdaterat på hur länge som helst på grund av sista minuten saker man behövde ta itu med innan man slutar skolan. Man kan säga att jag faktiskt har 3 dagar kvar i skolan nu med riktiga lektioner. Sen drar man ju iväg på praktik i fem veckor och hoppsan sa, så är det studenten!

Jag spenderade mitt påsklov uppe i underbara Åre med kusinen Fredrik och kompisen Pao + Freddans föräldrar. Vi hade det bäst! Jag är så glad att min släkt beslutade sig för att köpa hus i Åre på 80-talet. Varje år vecka 16 och 34 så har vi fri tillgång till det bästa läget i Åre, precis vid backen vid VM6:an. Bäst.

Här kommer lite oredigerade bilder, kommer fler sen.

Edit: Efter att ha försökt ladda upp ett flertal bilder i en timme så har jag beslutat mig för att lägga upp alla bilder på samma gång någon gång här i veckan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0