Vad läser jag just nu?

2010-10-12 @ 20:33:16

TWILIGHT!
Jag kommer fortfarande ihåg första gången jag läste den underbara boken. Det var juldagen år 2007 och jag fick äntligen läsa början på Bella och Edwards omöjliga kärlek (hade läst New Moon först ju i mitten av året). Jag kommer fortfarande ihåg känslan, den där underbara Twilight känslan som många bokfans fick innan filmen förstörde allt. Jag kommer ihåg låten jag lyssnade på konstant också: When you were young av The Killers. Texten kanske inte passar in med melodin och känslan passar in perfekt enligt mig iallafall.

Jag är för tillfället på Kapitel 13! Och vad händer då? Jo, Edward visar sig för Bella i solljuset och han glittrar tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0