Senaste uppdatering - 6 dagar sen.

2010-10-19 @ 20:42:23
Ojsan svejsan, vad har hänt med tiden? Kändes som att jag uppdaterade min kära blogg igår.
Idag filmade vi in en liten konstig film i Rönninge (ligger ute i ho-ho, alltså nowhere) där Emilia och Andrea bor. Skit mysigt hus de har alltså! Men jag skulle aldrig kunna tänka mig att bo utanför Stockholms innerstad. Jag älskar att jag har bara 10 minuters gångavstånd till Stureplan och stan. Jätte mysigt att gå hem i Stockholms mörker när man varit på bio!

Om en vecka får jag äntligen min lön så jag kan shoppa! Känns som att jag går runt i samma kläder hela tiden. Fast nu när jag varit sjuk så har jag för det mesta klätt mig super casual Bella Swan stil som jag kallar det i skolan för jag inte orkat med snygga kläder. Jag kommer få en mega shock nog när jag får mitt lönebesked för jag jobbade typ bara 2 lördagar i September och då får jag endast 1300 kr - vilket är lite pengar om jag gemför med det jag fick i somras. Då jobbade jag ju också mer, men jag vill helst inte se någon skillnad på lönebesked! Jag kommer sakna att få in 5000 kr. Fast visst, jag får ju också studiebidrag på ynka 1050 kr. (Jag låter som en bortskämd unge nu.)

Nu ska jag glo snabbt på ett How I Met Your Mother avsnitt innan Desperate Housewives börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0