Har aldrig hänt förut.

2010-10-08 @ 16:51:22
Idag vaknade jag upp med en jätte mörk sjukling röst och det sved som f- i halsen. Jag kunde inte äta frukost pga att strupen inte lät mig. Jag kunde heller inte dricka kaffe för det var för mycket press på halsen också. Så min mamma gjorde i ordning varm mjölk med honung i. Det funkade att dricka och jag kände direkt att min hals mådde bättre. När jag kom till skolan gjorde det heller inte ont att prata så det var skönt. Till lunch åt jag fiskgratäng så fisken fick jag lov att mala ner till små små bitar.

Idag hade vi prov i Projekt och Företagande. För allra första gången så svarade jag på varenda fråga på ett prov. Det har aldrig hänt förut! Det gick galet bra enligt mig men man vet aldrig med en lärare som min. Det kändes iallafall bra för mig som skrev provet.

Så nu sitter jag och dricker min andra Yoggi för dagen. Yoghurt hjälper alltid min hals när den bestämt sig för att göra uppror. Ska kolla på det nya avsnittet av Vampire Diaries, sen så spelar jag väl lite The Sims 3. Tack och lov för laptops - då kan man ju ligga ner i soffan och spela!

Blir nog inget mer bloggande idag pga min sjukdom. Är så pepp att jobba imorgon... not.

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Jaha, hade ingen aning om det där med Geir.. men jag gillar han ändå! :) Men håller ändå med om det du skrev.

2010-10-10 @ 16:30:20     URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0