80-tals festen ju.

2010-10-07 @ 13:53:20
Jag kom ju på att jag kunde vara klädd som mig själv fast 80-tals inspirerat (Madonna liknande). Här nedan kommer bilder från Kathy's 18 års fest (bilderna är SNODDA från mina vänners album på facebook...)



Mina vänner syns i bilden.



Jag chillar!



Yodie (Yoda) och Kalle chillar!



Jag, Emilia och Andrea!



Yoda och jag är ganska lika på den här bilden!



I'm planning something...



Jag och födelsedagsbarnet!



Födelsedagsbarnet igen - Kathy! :)



Björn var utklädd till Rick Astley.



Kathy börjar öppna vår present!



Innehållet! Vi köpte 10 stycken lådor med två mindre lådor i sig. Vi la sen små saker i nästan varje låda, som armband vi gjort själva och sen små, små suddigums hjärtan! Den riktiga presenten dock var ett presentkort på en spabehandling - Chokladinpackning och Aromabad.



Vi som gav presenten (fast Kalle och Yoda är inte med i bilden.)



Är flummig. Drack bara 3,5or så man blev inte full!

Sen avslutar jag med en rolig bild!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Ja dom är himla snygga!! Jo det finns många svarta skor men man (iaf jag) använder mest svarta skor också så :) Haha okej, det är helt enkelt något man får lära sig :D

2010-10-07 @ 23:22:51     URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0