Cosplay - Morrigan eller Leliana

2010-11-20 @ 20:58:48
På GAMEX så var det folk som var utklädda som sina favoriter i olika spel. Mina absoluta favorit tjejfavoriter är Morrigan och Leliana från Dragon Age: Origins. Till nästa års mässa hade jag tänkt komma som en av dem. Men vem?

Först ut: Morrigan i sina vinter kläder som kan ses i cinematic trailern Sacred Ashes.

Utseende mässigt så ser jag inte alls ut som Morrigan (våra personligheter matchar dock). Kläderna kan nog bli ganska enkla att sätta ihop om jag frågar någon som kan sy att fixa ihop en liknande top och kjol.

Och sen Leliana. Helst i sina vinterkläder också som syns i samma trailer som ovan.

Utseende mässigt så är jag mer lik Leliana. Men hennes kläder kan bli en utmaning! Hittar inte ens en HQ bild på hur hela hennes outfit ser ut i trailern. Lite tricky då man inte har en riktig bild att gå efter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Morrigan is going to suit you better. Your facial structure is more similar to Leliana but the clothes are hard to replica. Your body fits Morrigan better and her outfit is not too advanced.

_



Keep looking.

2010-11-23 @ 21:28:36
Postat av: My name.

Morrigan will suit you better. Your facial structure is more similar to Leliana, but her clothes are hard to replicate. Your body works better for Morrigan as well.



_



Keep looking.

2010-11-23 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0