Prologue, Prologue, Prologue...

2010-05-16 @ 18:57:25
Jag sitter nu och spelar på den kära World of Warcraft privat servern Prologue för alla dem som rollspelar, och den är till för dem som faktiskt KAN rollspela.
Jag älskar det.

Idag har jag varit mycket lat fast jag nog borde pluggat lite matte inför Matte B nationella på tisdag, och skulle också ha läst lite i Frankenstein lite till. Men nope. Jag kollade på Supernatural avsnitt från säsong 2 och sedan blev det två avsnitt av The Tudors, första säsongen.
Kort tid efter det så ringde pappa och sa att vi kunde åka ut och övningsköra. Och så gjorde vi det. Jag tränade på backning, för det var det vi gick igenom senast på körskolan i onsdags. Det gick bra antar jag. Får väl lov att se vad min lärare tycker imorgon.

Imorgon blir det tillbaka till praktiken och sedan till körskolan. Är väl hemma kl 17 eller något, känns som att man knappt får någon fritid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0