Biljetterna är bokade!

2010-06-02 @ 08:36:49

Ser du likheterna på New Moon kvällen och på Eclipse kvällen? Kolla noga på raden vi satt på då och på raden vi ska sitta på. Kolla också på platserna.

JAG ÄR BÄST! Av alla möjliga platser jag kunde valt så hittade jag två stycken gula platser i mitten och bokade dem. Vem hade kunat ana att jag och Yodie ska nu sitta på exakt samma platser? Och platserna är grymma! Jag är överlycklig. Såg att allt fler hade bokat biljetter på Rigoletto men jag hade inte ens fått upp reservations knappen. Jag fick panik och väntade och väntade. Sen när jag väl fick upp knappen stod det att det bara fanns kvar 555 platser. Och av alla dem så tog jag mina kära stolsnummer 205 och 206. Jag är glad. Väldigt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0