All work and no pay.

2010-06-16 @ 19:00:50
Nä, skämta bara. Tjänade 300 kr idag för jag jobbade 3 timmar. Fast sen drar de bort skatt på den slutgiltiga månadssumman... Usch för skatt. Men det blir trevligt sen när man får tillbaka skatten - nästa år. Äsh, får väl några tusenlappar snart för all skatt de drog bort förra året.

Chillar i soffan nu och ska kanske kolla på någon film eller någon tv-serie. Jag borde ju faktiskt tycka om Legend of the Seeker, eftersom det är fantasy, men första avsnittet var dåligt och förstörde allt för mig. Och nu har jag missat så pass mycket. Aja, kanske blir något avsnitt av The Amazing Race. Om de någonsin låter europeare delta så skulle jag och min pappa självklart delta. Han är smart och jag är smidig och snabb. Sen har han typ varit i varenda land i världen...

Tog en flummig bild på brodern min, den kommer upp här nedan. Han gömmer sig någonstans i bilden...

Sen blev det några läskiga(?) bilder på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0