Röst skådisar.

2010-07-14 @ 21:19:55
Jag verkligen avskyr röst skådisen de valt för female worgens i World of Warcraft: Cataclysm.
Jag vet inte kvinnans namn eller något men det låter som att det tagit en amerikansk kvinna från gatan och tvingat på henne en fejkad brittisk accent. Det låter hemskt!

Min absoluta favorit röst skådis genom tiderna är Claudia Black. Man har sett henne i tv-serier som Stargate SG1 och Farscape. Hon gör rösten som Chloe i Uncharted 2: Among Thieves samt rösten som Morrigan i Dragon Age: Origins.

I videon nedan hör man också en av mina favorit röst skådisar, Nolan North.


Kommentarer
Postat av: felix mobäck

kändes som om jag lyssna på porr när jag hörde på worgen

2010-07-20 @ 15:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0