Övertrött på kvällarna, vaknar upp klockan kvart i tio på morgonen.

2010-07-01 @ 20:20:37
Jag jobbade från klockan 11-18 igår och idag. Fast imorgon blir det från 11-15. Jag vaknar upp klockan kvart i tio på morgonen och får 45 minuter (knappt) att vakna upp, fixa kaffe, klä på mig och slänga i mig någon slags maträtt innan jag drar iväg till jobbet. Där står man och sätter på ett fejkat leende tills klockan 18.00 och man är jätte trött i kroppen. I och med att jag jobbar så sent så orkar jag knappt sätta på datorn för att blogga. Nästa vecka har jag inga körlektioner eller jobb så då uppdaterar jag med bilder och sådant från midsommar i Leksand.

Såg Eclipse på Twilight Movie Night på Rigoletto. En helt fantastisk film måste jag säga, dock saknade jag den där magiska känslan jag fick när jag såg Twilight och New Moon. Sen tycker jag att Eclipse soundtracket var inte så bra som filmerna innan hade. Twilights soundtrack var magiskt och New Moons var fantastiskt! Har New Moons på repeat när jag jobbar. Bli inte förvånade om ni går in på Svanströms på Sveavägen 73 och hör låtar från New Moon soundtracket. (Dock endast imorgon då det är sista dagen innan riktiga sommarlovet börjar :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0