Jag väntar ivrigt på mina varor.

2010-07-27 @ 12:26:46

Igår spontan köpte jag Eclipse soundtracket, enbart pga två underbara låtar: Eclipse (All yours) av Metric, samt My love av Sia. Band of Horses låten är inte heller fel. Köpte den på discshop och får hämta ut den idag! Snabba ryck, de måste jobba effektivt där. Tyckte att det var ett fantastiskt pris - bara 149 kr - och det är Deluxe Edition också!
Jag beställde i fredags hem den dära Batman t-shirten
(bild finns två inlägg nedan, kommer nedan också i mindre format) från D7. Den väntar jag fortfarande på, hoppas jag kan hämta ut den idag samtidigt som cdn så slipper jag gå fram och tillbaka till ICA som ligger 20 minuter bort i lite skumma trakter på Östermalm. Fast det är bättre än 30 minuters promenad bort till det ICA som de tänker flytta posten till i höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0