På skrivbordet hittar jag...

2010-12-17 @ 19:41:55
Oftast lägger jag alla bilder jag hittar på skrivbordet först, sen för jag över dem till hårddisken till en egen speciell mapp som heter "På skrivbordet hittar jag...". Här är några bilder jag hittat på mitt skrivbord som fortfarande inte förts över till den mappen.

En bild på ett par skor jag ville ha förut från Din Sko. Hittade sedan ett par liknande kängor i äkta skinn, så dem köpte jag istället.



Älskar den här bilden! Hittade den någonstans (kommer ej ihåg) och bestämde mig för att spara den för att visa brodern.



HAHHAHAHHA! Bästa. bilden. ever.



Den nya headern.



Den gamla headern.



En bild jag manipulerat av Kristen Stewart som Bella Cullen.



En bild David Slade tog av Kristen under inspelningen av Eclipse.



Läskig vampyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0