Jag kommer få köra New Moon bilen!

2010-08-23 @ 17:14:00
De som följde min förra blogg, Life of Lina, vet att jag vann ju utklädnadstävlingen förra året på förfesten till New Moon. Mitt pris var att få låna Edward's volvo, en Volvo XC60, i en vecka. Det stod New Moon på bilen till och med.
På mitt värdebevis så stod det att jag fick hämta ut den innan den 30 Augusti 2010. Jag ville ju självklart köra den själv utan att ha min handledare (pappa) brevid mig och övningsköra. Men nu är det den 23 Augusti 2010 och det är en vecka kvar, och jag har inte mitt körtkort än. Får uppkörningstid i September.

Men jag gick ner till Volvo Showroom idag och den underbara tjejen bakom kassan var så snäll och gav mig ett nytt datum - 30 Augusti 2011! Jag är överlycklig just nu, för nu kan jag ta körkortet i lugn och ro och samtidigt planera in en Sverige resa som var planerad förut.

Den är ju så snygg!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Så kul för dig :D Och ja, bilen är ju snygg!



Sv: Ja, loppisar är något jag verkligen älskar! Hmm vad tråkigt..

2010-09-01 @ 20:58:39     URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0