Vilka kommer till Sverige?

2011-10-04 @ 19:50:12
De flesta vet detta redan men jag fick först reda på det via min egna underbara kontakt på SF högkvarter.

Ashley Greene och Robert Pattinson kommer till Sverige för att promota Breaking Dawn. Trevligt trevligt. Det kommer även att bli ett nytt Twilight Fan Event på Hovet. Roligt roligt. Kommer ihåg förra året då alla bara skrek och skrek och skrek och skrek och skrek och skrek och skrek och skrek och skrek etc, etc. Ni som var där, visst var det rooooooooligt?! Nej fyfan. Och nu kommer Robban, det kommer nog fan bli värre.
Jag gillar Ashley så kommer nog gå för henne, precis som förra året då jag gick för Kristen.
Aja, ska försöka kanske få nån special ticket eller något. Jag har ju kontakter everywhere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0