Twilight Fan Event

2010-06-22 @ 11:05:45
Och jag kan sammanfatta kvällen med en mening: De hysteriska fansen förstörde allt. Behövde de verkligen skrika så jäkla mycket? Jag tycker synd om Kristen och Taylor som kommit så långt upp hit till Norden bara för att inse att svenska fans är precis som de amerikanska. Usch. Småtjejerna bakom mig satt och skrek som galningar, det ringer fortfarande i öronen på grund av det. Jag själv skrek också, ja, men jag skrek när man blev tillsagd att skrika. Men komikern gjorde ändå så att det blev en rolig kväll.

Fast jag är jätte lycklig över att jag sett mina två favorit skådisar i verkligheten. Den känslan kommer aldrig försvinna.

Jag och Yodie utanför Hovet



Klockan var 17.20. 40 minuter kvar tills eventet skulle börja!



Klockan är 18.00 - dags att dra igång!



Not Without Grace uppträder.



Armand Mirpour uppträder med låten Flightless bird, American mouth och flera i publiken tar upp sina mobiler och använder dom som tändare (effekten alltså). Var så vackert!




Det var betydligt vackrare än vad man ser på bilden.



Le Kid uppträdde.



Kodjo Akolor var jätte rolig!



Kristen och Taylor har anlänt på scenen!













Alla bilderna tillhör mig och bara mig. Fråga i inlägget om du vill låna en eller flera.

Anledningen till varför många av bilderna är suddiga är för att jag behövde ha ett så stort ISO tal, det var ju så mörkt där inne.

Kommentarer
Postat av: Anni

Hej du kan ändra antal inlägg som sa synnas i kodmallen och var vänlig och ta ej bort min bloggstyle ikon i menyn!

2010-06-22 @ 13:15:10     URL: http://bloggstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0