Twilight Fan Event 2011.

2011-10-30 @ 19:03:06
Så här kommer en bildbomb med alla hyfsat bra bilder jag tog på Hovet i fredags när Robban och Ashley hälsade på oss vanliga människor i Norden.

Eventet tyckte jag väl var... mjeh. Det betyder att jag vet inte riktigt vad jag tycker. Inget med eventet skrek TWILIGHT som förra årets gjorde. Förra året var nästan alla artiser okända och så spelade dem sina egna låtar + en cover på en låt från soundtracken. Twilight känslan var där under förra eventet. Nu spelade artiserna bara sina egna låtar. Förra året var konferenciern (eller vad det nu heter) myyyyycket bättre. Kodjo Akolor, hette han det? Han var grym, han var rolig och charmig och drev med oss fans på ett roligt sätt. I år var det Knappen och Hakim som var värdar, och usch så dåliga dem var. Inget roligt med det alls. Sen skrek alla småflickor lika mycket som förra året, så det blev bara jobbigt. Jag höjde ögonbrynen så fort småflickorna brevid mig och Pao skrek till och grät tills sminket rann. Nej, alltså. Jag vet inte om jag gillade det här eventet.

Men jag fick se Robert och Ashley i egen hög person. Det var ändå härligt.















































Alla bilder tillhör mig.

Kommentarer
Postat av: K&H

http://www.nrj.se/blog/knappen-och-hakim/2011/10/29/twilight-fan-event#disqus_thread


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0