Jag gör det igen!

2011-10-25 @ 20:16:17
Kommer ni ihåg förra året då jag hade 4 st vanliga biljetter över till Twilight Fan Eventet? I år hämtade jag upp 2 stycken vanliga biljetter som jag skulle ge till en kompis. Men fick idag reda på att jag får 4 st VIP biljetter av min kontakt på SF så nu har jag dessa biljetter bara liggandes här. Vill någon ha dem?

Och självklart säljer jag dem inte, fy vilka hemska människor som säljer sådana här biljetter som är helt gratis!

Först till kvarn är det ju, men för att få dem måste du ha en riktigt bra anledning till att du inte kunde ha hämtat upp dem, som att du inte bor i någon av städerna som angavs i biljettlistan. Sen måste du även kunna hämta upp biljetterna på självaste dagen utanför Hovet på en bestämd plats. Jag skall inte vara där klockan 07.00 på morgonen utan jag dyker upp på eftermiddagen så du behöver inte oroa dig för att komma dit supertidigt. Vi kommer ha sms kontakt.

Mejla mig en bra anledning till varför du skall ha dessa biljetter till;
[email protected]

Grattis till Therese som fick mina två biljetter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0