All work and no pay.

2011-11-01 @ 18:02:16
Bokstavligt talat, faktiskt. Har varit så mycket strul med min lön den senaste tiden i och med att jag jobbat i olika butiker och ingen har haft koll på vilka tider jag jobbat förutom jag själv då, så det har känts som att jag jobbat för inget. Nu har jag äntligen fått rätt lön, men det har tagit en vecka för dem.

Fick hem mina mineralfoundation provburkar idag och måste säga - wow! Testade den färgen som jag konstaterade var rätt nyans i nyllet, och jag ser retuscherad ut. Fast på ett bra sätt, inte så där överdrivet som det är i alla reklamblad man får hem. Diggar mineralfoundationen starkt, har beställt hem en burk samt en concealer från samma märke. Gillar Tikei.

Idag jobbade jag så det finns inte så mycket att säga om det. Jag bjuder på den här bilden som finns bland mina exempelbilder på datorn. Så söta!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Ja jag förstår att man inte kan ta så mycket tid på sig när man slår in paket åt kunder. Tack för dina fina ord!!! :)

2011-11-01 @ 22:19:04     URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0