Tips: Gå aldrig in på Webhallen när...

2011-10-27 @ 18:56:11
... ett spel som Battlefield 3 släpps. Fast idag så skulle jag ju i och för sig in på Webhallen för att BF3 släpptes för att hämta upp det åt brorsan. Fick stå i kö i cirka 10 minuter och förstod då inte alls varför det tagit sådan tid för dem innan. Det gick ju megafort. Flirtade killarna med tjejen i kassan? (Det är ju hyfsat ovanligt att tjejer jobbar på Webhallen).

Iallafall, sedan mötte jag upp Pao på stan och så gick vi runt och kollade på lite saker. Jag var ute efter ett par vanliga svarta jeans med hög midja, en grön stickad polotröja i kabelstickatmönster, ett par vanliga kängor (helst mc boots modellen) och en skinnjacka i en icke tråkig modell.

Här är det jag hittade!

En grön stickad polotröja i kabelstickatmönster för 199:- från VILA. Köpt på Podium på Drottninggatan.





Ett par MC boots från D for Dasia för 1099:- Köpta på Scorett.



En låååååångt mantel i plysch (liknar sammet) som jag budade hem på Tradera för 419:-. Skall ha den här på TWIDAY när jag skall vara utklädd till Jane och jobba på Park biografen.

Hittade även ett par svarta jeans med hög midja men dem kan jag visa imorgon då jag skall ha på mig dem på Twilight Fan Eventet. Skall även ha skorna och den gröna tröjan på mig.
Fick ju tag på 4 stycken VIP biljetter och när Kathy avböjde min förfrågan om hon skulle följa med så fick Therese, som vann mina vanliga biljetter i det här inlägget, dem istället! Helt gratis såklart, man skall inte sälja något man fick gratis.

Skinnjacka blir det att hitta i helgen när vi ska dra till Barkaby och titta runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0