Mineralsmink? Why, thank you!

2011-10-30 @ 19:15:53
Läste klart den senaste VeckoRevyn tidningen till frukosten idag och då fick jag syn på något jag gillade. Mineralfoundation under 300 kr? ÄR DET MÖJLIGT?! Finns nog mycket, men den här foundationen hade fått högsta betyg så jag bestämde mig för att klicka hem två prover för 10 kr styck, för att kolla vilken av nyanserna som är min rätta. Sedan kostar de största burkarna 129 kr, för 9 gram då. Helt sjukt. Älskar det, så jag får se hur det blir när mina testburkar kommer hem i veckan.

Och kolla så många nyanser det finns i, härligt!



Du hittar allt detta hos Tikei!

Kommentarer
Postat av: therese - seul.blogg.se

har du hunnit testa än? snubblade över detta inlägget idag och blev nyfiken så jag har också beställt två prover nu =) får väl se när dem landar i brevlådan.

2011-11-10 @ 00:25:15     URL: http://seul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0