Who's a bitch?

2010-06-17 @ 18:06:16
Jag är! Iallafall enligt min bror. Jag ska nu faktiskt ranka upp alla saker jag vunnit under knappt ett år.

1. Vann New Moon Soundtracket på en twilight blogg.
2. Vann chansen att få köra New Moon och Eclipse bilen (en volvo xc60) under en hel vecka för jag var bäst utklädd. Har ännu att hämta ut den!
3. Vann en klänning från en blogg.
4. Vann två vanliga biljetter till Twilight Fan eventet på måndag (21/6).
5. Vann två vanliga biljetter till Twilight Fan eventet på måndag (21/6).


Såg du/ni det sista där? Har jag skrivit fel? Nope, det har jag inte.

Jag vann dessa fyra biljetter via SF och eftersom jag redan har två biljetter till mig och min kompis Yodie så har jag inget annat val än att ge bort dessa! Vilka vill ha?! Dum fråga, alla twilight fans vill ha dessa och jag ger de som läser detta nu chansen att få dem via att skicka iväg ett mail till mig, fort som satan. Först till kvarn! Jag ger altså bort detta till två personer bara, inte fyra stycken (om det inte är så nu att en av de två som är först till kvarn bara behöver en biljett. Då behöver jag vänta på någon annan som bara behöver en biljett!

Den som mailar in till mig först får välja vilka platser de vill ha. Dem på sektion 9 men rad 24, eller dem på sektion 24 men då rad 11. Your choice!

Först till kvarn gäller alltså och det är bara att maila till mig på [email protected]



Grattis till Dzana och Lollo som fick biljetterna! :D

TÄVLINGEN ÄR IGÅNG IGEN! JAG HAR TVÅ BILJETTER KVAR! KOMMENTERA NEDAN OCH MOTIVERA VARFÖR DU VILL HA DESSA BILJETTER!
Håll koll på din e-mail!

GRATTIS TILL JESSICA OCH LOLLO SOM FICK MINA BILJETTER! :D

Kommentarer
Postat av: Dzana

Skickat mejl nu !! hoppas hoppas verkligen att jag får två biljetter :D<3

2010-06-17 @ 18:18:48
Postat av: Sara

Är dom fortfarande lediga? Vill så gärna ha dom :)

MVH Sara

2010-06-17 @ 18:20:18
Postat av: my isaksson

Jag har kontaktat dig och håller nu tummarna! Kram

2010-06-17 @ 18:22:22     URL: http://isksson.blogg.se/
Postat av: lovisa

har nu mejlat htrr jag kom först nu(hoppas iaf)

twilight är vad jag lever för!

2010-06-17 @ 18:22:50
Postat av: my

Mejlen är kollat, nu får du kolla din! :D

Mvh Mysan

2010-06-17 @ 22:25:23     URL: http://isksson.blogg.se/
Postat av: edith

hej! jag har köat, varit med i ALLA tävlingar, jag har mejlat andra om biljetterna och det är bara 3 dagar kvar!! jag skulle så gärna vilja ha biljetterna om dem finns kvar :)

2010-06-18 @ 10:42:52
Postat av: Therése

jag har tävlat och sett fram emot men tyvärr med min otur inte vunnit en endaste, skulle jätte gärna vilja ha biljett förmitt liv skulle bli perfekt skulle få en mening med att jag lever

2010-06-18 @ 11:23:22
Postat av: Susan

Jag dör för twilight. Skulle köat med mina vänner men jag blev sjuk. Fick feber och min mamma lät mig inte gå ut. Detta skulle vara min dröm. Har läst alla böckerna hundra gånger och sett på alla filmerna som kommit ut tusen gånger. Stort fan av dem båda ..



Vill verkligen :/



Otroligt snällt av dig att lotta ut

2010-06-18 @ 12:45:13
Postat av: Céline

Mitt namn är Céline, jag är 13 år och galen i Twilight!

Tjaa, den delen är väl egentligen ganska självklar, för varför skulle jag annars skriva till dig och

fråga om två underbara biljetter till Twilight fan event? :)

Jag hade ingen möjlighet att köa om dessa biljetter (eftersom jag var bortrest då),

och det var jag väldigt ledsen över...

Men eftersom jag hade hört att det fanns tävlingar där man kunde vinna biljetter,

gjorde jag allt som stod i min makt för att få två biljetter, men lyckades inte..

Vid det här laget trodde jag att det var slut för mig, att jag aldrig skulle få se Kristen och Taylor.

Och nu ber jag dig,

Snälla, det här skulle verkligen betyda allt för mig!

Jag skulle bli överlycklig och vara dig evigt tacksam!

Det skulle vara min största dröm som gick i uppfyllelse! :)



Tacksam för svar,

Céline

2010-06-18 @ 13:56:54
Postat av: Alexandra

hej jag heter alexandra så är galen i twilight det skulle vara min högsta dröm att få se kristen o taylor! har varit med i alla tävlingar jag lyckats hitta men inte vunnit. Det skulle verkligen betyda allt, attr se ett mail där det stog du har vunnit! istället för jag har tyvär redan lovat bort biljetterna. så snälla llåt mig vinna!



kram

2010-06-18 @ 14:14:37     URL: http://www.grippe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0