Dålig hy.

2011-08-13 @ 15:38:27
Jag har egentligen alltid haft dålig hy. Blemmor som poppar upp lite som dem vill, även fast jag undviker choklad och sådana dåliga saker som kan orsaka sämre hy. Så jag bestämde mig i Maj för att prova på det där Proactive som alla pratar om, alla säger att det funkar och är som ren magi!

Jag skrev ju i detta inlägget att jag hade då provat det i en och en halv vecka. Jag gav Proactive två månader, sen blev det bye-bye. Men bara för att det inte funkade för mig så behöver det ju inte betyda att det inte funkar för dig som läser detta och också har problem med dålig hy.

Jag som egentligen inte hade något att förlora bestämde mig för att pröva Formula 10.0.6 som jag hittade i en Kicks butik. Priset var inte fyskäms, 99 kr styck. Och dem hade massa saker att välja mellan.
Men jag köpte en mousse som tar bort orenheter, smuts och smink. Sen köpte jag en cleanser från dem. När jag slarvar med att använda det så dyker blemmorna upp igen, men när jag är duktig och använder varje dag så håller dem sig borta. Jag kan faktiskt rekommendera Formula 10.0.6 till alla som har problemhy.



Jag använder varje dag:
  • Formula 10.0.6 - Best Face Forward - Daily Foaming Cleanser - finns att köpa hos Kicks för 99 kr
  • Formula 10.0.6 - So Totally Clean - Deep Pore Cleanser - finns att köpa hos Kicks för 99 kr
  • A-creme - ansiktskräm som mjukar upp huden och håller den fuktig - finns att köpa på hälsokostaffärer för cirka 100 kr eller mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0